تبلیغات در گوگل و چگونگی آن
نوشته شده توسط : جعفر

 

در دنیای امروز با توجه به فراگیر شدن اينترنت و حضور آن در تمامي مراحل زندگي، حضور در آن يك امر مهم و ضروري براي تمامي افراد ، شركت ها و سازمان ها مي باشد. اما با توجه به گستردگي بسيار زياد آن تمامي كاربران نياز دارند براي دستيابي به اطلاعات و يا خدمات مورد نظر خود از موتورهاي جستجو استفاده نمايند.

 

گوگل (Google) پرطرفدارترين و معروفترين موتور جستجو است كه در ميان كاربران اينترنتي ايراني نيز داراي محبوبيت بالايي مي باشد و بصورت حدودي مي توان گفت كه تمامي كاربران اينترنت در ايران حداقل روزي يكبار براي جستجوي اطلاعات مورد نياز خود، از جمله کالاها يا خدمات مورد نياز، از اين موتور جستجو استفاده مي کنند.

 

 

پس در صورتي كه شما تبلیغ مناسبي در اين موتور جستجو داشته باشيد مي توانيد خود را به ميليون ها كاربري كه از اين موتور براي جستجو استفاده مي نمايند معرفي نماييد .در همين راستا موتور جستجوي گوگل (Google) سالهاست كه ابزاري به نام Google Adwords را معرفي نموده است تا صاحبان وب سايت ها بتوانند وب سايت خود را از طريق اين ابزار در موتور جستجو گوگل معرفي نمايند.

80% کاربران اينترنتي براي يافتن محصول يا خدمات مورد نظر خود از موتور جستجو گوگل استفاده مي کنند، و براي يافتن چيزي که به دنبال آن هستند از کلمات کليدي (Keywords) استفاده مي کنند. يک روش براي يافتن مشتري و معرفي محصولات و خدمات شما به آنها استفاده از همين روش است.

به عنوان صاحب يک حرفه يا کسب و کار با فهميدن کلمات کليدي که مشتريان هنگام جستجوي محصولات مشابه شما از آن استفاده مي کنند، مي توانيد خود را در نتايج جستجوي موتور هاي جستجو در صفحات اول قرار داده و با اين کار مشتريان بالقوه اي که به دنبال محصولات مشابه هستند را به سايت خود جلب کنيد و فرصت معرفي خود را به آنها داشته باشيد. ما از طريق روش هاي بهينه سازي استاندارد اين امکانات را براي سايت شما فراهم خواهيم کرد.

برای مثال کساني که در شهري خاص به دنبال صنایع دستی هستند را مي توان با کلمه کليدي "صنایع دستی" به سايت شرکت جلب نمود.

مزایای تبليغ در گوگل

اين روش يکي از مناسب ترين روش ها براي تبليغات است، چرا که علاوه بر اينکه مخاطبي را هدف مي گيرد که به دنبال محصول شماست، بلکه پرداخت هزينه آن بسيار کنترل شده بوده ، و به بهینه شدن تبلیغ شما کمک شایانی می کند .

هزينه اين نوع تبليغ تنها به ازاي کليک هايي است که کاربر انجام مي دهد. هنگامي که کاربر بر روي تبليغ شما کليک نمود و وارد سايت شما شد، گوگل هزينه تبليغ را از حساب شما کسر مي کند. لذا پرداخت هزينه تبليغ تنها منوط به بازديد از سايت شماست.





:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: